Onko sinulle ehdotettu natiivimainontaa? Jos tulkitsin hyväksyvän nyökkäyksesi oikein, vastaus on kyllä. Eikä ihme, natiivimainonta todella on nostanut suosiotaan. Miksi natiivimainontaa kannattaa tehdä ja mikä tekee natiivimainonnasta niin toimivaa, siihen paneudutaan nyt lisää.
Natiivimainonta?
Jos kuitenkin satuit olemaan yllä olevan kysymyksen luettuasi kuin peura ajovaloissa, tässä noin 10 sekunnin kertaus mitä natiiiviimainonta on. Natiivimainonnalla tarkoitetaan mainosmuotoa, joka näytetään esimerkiksi uutissivustoilla muun sisällön tapaan, mutta se on merkitty mainokseksi. Jos natiivimainonta ei ole tuttua, paina tästä ja tutustu ensi artikkeliimme mitä on natiivimainonta . Palaa sitten lukemaan lisää natiivimainonnan tehokkuudesta!
Näy siellä, minne ihmiset ovat tulleet lukemaan
Natiivimainokset näkyvät yleensä medioissa, joihin ihmiset ovat yksinkertaisesti tullut lukemaan artikkeleita, uutisia tai muita pidempiä tekstejä. Jos aihe otsikon perusteella siis nappaa, silmäpari on varmasti valmis lukemaan pidemmänkin tekstin, eli tutustumaan mainossisältöösi.
Paljon enemmän kuin vain mainos
Natiivimainoksen avulla saadaan koukutettua silmäpari helposti viettämään suhteellisen pitkiä aikoja brändisi parissa. Artikkelin lukuun voi mennä minuutti tai viisi – se kaikki on aikaa brändisi parissa. Natiiviartikkelissa voit tuoda esiin tuotettasi juuri siinä kulmassa kuin haluat, mieti siis tarkasti miten saat koukutettua silmäparit lukemaan artikkelisi loppuun asti. Muista myös tärkein pointti, mitä haluat henkilön tekevän luettuaan artikkelin!
Mitä maksaa?
Natiivimainontaa voidaan pitää todella kustannustehokkaana mainosmuotona. Ohjelmallisen ostamisen kautta voidaan päästä kohtalaisen helposti 0,50 € klikkihintoihin kun sisältö toimii kohderyhmälleen. Toki hintoihin vaikuttaa aina kilpailutilanne ja kuinka hyvin sisältö lähtee resonoimaan halutussa kohderyhmässä.
Kiinnnostuitko natiivimainonnasta? Otahan yhteyttä meihin klikkaamalla alla olevaa nappia!