}
Ota yhteyttä

Sosiaalinen-media

Kiinnostaako sosiaalinen media eli some?

Kaikki Kuulun blogijutut somesta on nyt koottu samalle sivulle: aiheina somekanavat, kuten Facebook, Twitter, Instagram ja LinkedIn erityispiirteineen sekä somemarkkinointi ja mainonta monesta eri näkökulmasta. Lue blogijuttumme sosiaalisesta mediasta ja ota some osaksi tehokasta markkinointia!

Sosiaalinen media
Somekonseptit sosiaalisen median kanaviin

Miia Heinonen -

Somekonseptit sosiaalisen median kanaviin

Somekonsepteissa on monia etuja. Lue mitä nämä edut ovat, millaisia somekonsepteja voi laatia sekä miten somekonseptien toteutuksessa kannattaa edetä.

Miia Heinonen -

Mitä on vaikuttajamarkkinointi ja miksi sitä kannattaa hyödyntää

Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa yrityksen ja sisällöntuottajan välistä kaupallista yhteistyötä. Tarkoituksena on tavoittaa kohderyhmä vaikuttajan avulla.

Jonna Muurinen -

Hootsuite – somehallinta ja analytiikka yhdeltä luukulta

Hootsuite tunnetaan ajastustyökaluna, mutta se on myös mainio työkalu tiimityöhön sekä someviestinnän tehokkuuden analysointiin. Katso video aiheesta!

Mari Kellokumpu -

Valetili somessa – miten tunnistan ja ilmiannan feikkitilin? - Kuulu

Yritysten valetilejä ilmaantuu someen koko ajan. Niiden ilmiantaminen ja poistaminen on tärkeää, jottei feikkitili pääse levittämään virheellistä tietoa.

Jenny Lohiniva -

Someauditointi – sosiaalisen median markkinoinnin laaduntarkistus

Someauditointi on oiva tapa arvioida yrityksen sometilejä objektiivisesti. Auditoinnin jälkeen on helppoa kehittää somemarkkinoinnin strategiaa ja suuntaa.

Jonna Muurinen -

Kuulutukset, osa 2: Uutuuksia Linkedinissä, Instagramissa & YouTubessa

Katso tai kuuntele Kuulutukset. Tällä kertaa esittelemme mm. LinkedIn creator moden, Instagramin reshare stickerin ja YouTube shorts -sisältömuodon.

Jonna Muurinen -

Kuulutukset, osa 1: Uutuuksia Instagramissa, Twitterissä & YouTubessa

Katso tai kuuntele Kuulutukset. Tällä kertaa esittelemme mm. Instagramin hakukoneoptimointia, Twitterin äänihuoneita ja YouTuben Avainhetket.

brändityö

Katarina Laaksonen -

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa - Kuulu

Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva sekä synnyttää luottamusta. Tässä blogissa kerromme miten tätä voi tehdä somen välityksellä.

Jonna Muurinen

Hyödynnä loppuvuoden juhlasesonki sosiaalisessa mediassa

Parhaat vinkit kuinka voit hyödyntää loppuvuoden juhlapäivät sosiaalisessa mediassa. Tehokas somemarkkinointi jouluna.

Jenny Lohiniva

Sisältöjen versiointi eri somekanaviin – samat vai eri sisällöt eri paikkoihin?

Sisällöt somessa – sama sisältö joka somekanavaan vai pitäisikö sisältöjä versioida jotenkin? Huomioi kanavakulttuurit, mitä sisältöä ikinä jaatkin.