Ota yhteyttä

Analytiikka

Analytiikka digimarkkinoinnin apuna?

Pääset lukemaan kaikki analytiikkaan liittyvät blogijuttumme helposti samalta sivulta: aiheina A/B-testaus, mainonnan tulosten analysointi, sosiaalisen median analytiikka ja muut vinkit analytiikan hyödyntämiseen markkinoinnissa. Tutustu analytiikasta kertoviin blogijuttuihimme ja ota analytiikka avuksesi markkinointiin!

Analytiikka

Jonna Muurinen -

Verkkosivuston kehittäminen analytiikan avulla – kävijätieto hyötykäyttöön

Analytiikka kertoo www-sivukävijöistämme lähes kaiken. Kun tietää, mitä analytiikasta kannattaa selvittää, pystyy jatkuvasti kehittämään verkkosivustoaan.

Verkkosivuston liikenteen seuraaminen lähteittäin

Lauri Lehtonen -

Verkkosivuston liikenteen seuraaminen lähteittäin

Google Analytics jaottelee verkkosivuliikenteen automaattisesti liikenteen lähteittäin ja helpoin tapa muokata linkit on Googlen URL-builder.

Miia Heinonen -

Instagram analytiikka – mitä tietoa saat ja miten sitä hyödynnät

Lue miksi Instagram analytiikka on tärkeää, mitä lukuja tulisi tutkia ja miten voit hyödyntää saatavaa dataa parhaalla mahdollisella tavalla.

Katarina Laaksonen -

LinkedIn yrityssivun analytiikka - Kuulu

Linkedin yrityssivun statistiikasta saa paljon erilaista tietoa yrityssivun seuraajista, vierailijoista, julkaisuista ja oman henkilökunnan aktiivisuudesta.

google url builder markkinoinnissa

Lauri Lehtonen -

Googlen URL Builderin hyödyntäminen liikenteen seuraamisessa

Google URL builder on ilmainen työkalu markkinointisisällön liikenteen seuraamiseen. Sillä voidaan esimerkiksi erotella analytiikassa eri somejulkaisut.

Jenny Lohiniva -

Someauditointi – sosiaalisen median markkinoinnin laaduntarkistus

Someauditointi on oiva tapa arvioida yrityksen sometilejä objektiivisesti. Auditoinnin jälkeen on helppoa kehittää somemarkkinoinnin strategiaa ja suuntaa.

Eveliina Paunonen -

Google Analytics 4 - päivityksen neljä etua - Kuulu

Uusi Google Analytics 4 tuo mukanaan useita uusia ominaisuuksia. Uudessa versiossa esimerkiksi käyttöliittymä, raportointi ja datankeruu muuttavat muotoaan.

Mikael Kunnari -

YouTube SEO: Kuinka hakukoneoptimoida video - Kuulu

YouTube SEO eli hakukoneoptimointi, on prosessi, jolla videot, soittolistat ja kanava optimoidaan sijoittumaan korkealle YouTuben hakutuloksissa.

Jonna Muurinen

Facebook-analytiikka – mitä se tarkoittaa ja miksi sitä kannattaa seurata?

Kävijätietojen perusteella ymmärrät, millainen sisältö tykkääjiäsi kiinnostaa ja leviää parhaiten. Lue mitä Facebook-analytiikkaa kannattaa seurata!

Laura Ylitalo -

Google Analytics 4 – verkkoanalytiikan uudistus ja mitä siitä pitää tietää?

Google lanseerasi uuden version verkkosivujen seurantatyökalu Google Analyticsista. Opi, miten Google Analytics 4 vaikuttaa verkkosivujen seurantaan!