}
Ota yhteyttä

Rekrytointimarkkinointi

Haluatko kehittää yrityksesi tai organisaatiosi työntekijäkokemusta, työnantajabrändiä ja rekrytointimarkkinointia?

Kokosimme Kuulun vinkit rekrytointimarkkinoinnin kehittämisestä yhdelle sivulle: aiheina strateginen työnantajabrändi, työntekijäkokemus sekä taktinen rekrymarkkinointi.

Rekrytointimarkkinointi
Rekrytointi ja rekrymarkkinointi Linkedinissä

Katarina Laaksonen -

Rekrytointi ja rekrymarkkinointi Linkedinissä

Rekrytointi Linkedinissä tarjoaa mahdollisuuden levittää työpaikkailmoitusta oikeille kohderyhmille. Ota Linkedin-rekrytointi haltuun blogimme avulla!

Titta Vilpa -

Näin tarjoat hyvän rekrytointikokemuksen ja olet haluttu työnantaja

Onnistunut rekrytointikokemus ja kiinnostava työnantaja - vinkit ja ohjeet työmarkkinoiden haasteisiin. Lue lisää artikkelistamme.

Rekrytointi on myyntityötä

Miia Pieniniemi -

Rekrytointi on myyntityötä

On selvää, että rekrytointi- ja myyntiprosessi tähtäävät yrityksessä erilaiseen lopputulokseen, mutta näistä kahdesta prosessista voi löytää paljon samaa.

Sosiaalinen media rekrytoinnin tukena

Katarina Laaksonen -

Sosiaalinen media rekrytoinnissa

Rekrytointi sosiaalisessa mediassa tarjoaa mahdollisuuden levittää työpaikkailmoitusta tehokkaasti oikeille kohderyhmille. Ota some rekrytoinnin tueksi.

Ville Laitinen -

Vaikuttavan videohakemuksen resepti

Videohakemus vaaditaan nykyisin melko usein osana rekrytointiprosessia. Lue miten valmistaudut kuvauksiin ja mitä videolla kannattaa itsestä kertoa.

Hakijakokemus rekrytoinnissa

Miia Pieniniemi -

Hakijakokemus rekrytoinnissa

Hyvä hakijakokemus on kiistatta myös kilpailuetu ja markkinointiteko yritykselle työntekijämarkkinassa. Nappaa vinkit hakijakokemuksen kohentamiseen!

Rekrymarkkinoinnin prosessi

Nina Liedes -

Rekrymarkkinoinnin prosessi

Rekrymarkkinointi pureutuu rekrytoinnin houkuttelevuuteen. Kiinnostavat yritykset keräävät seuraajakunnan, joka haluaa päästä työskentelemään juuri heille.

Titta Vilpa -

Työnantajamielikuva liittyy yrityksen kaikkeen tekemiseen

Työnantajamielikuva syntyy työntekijöiden kokemuksista. Myös yhtenäisellä viestinnällä on suuri merkitys. Lue vinkit työnantajamielikuvan parantamiseksi!