
Brändin kirkastus vai uudelleenbrändäys: Kumpi sopii omalle yrityksellesi?
Yrityksen kehittyessä myös brändiuudistus voi olla tarpeen ylläpitämään sen relevanssia ja erottuvuutta. Seuraa brändisi asemaa markkinoilla.
Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!
Krista Autio -
Yrityksen kehittyessä myös brändiuudistus voi olla tarpeen ylläpitämään sen relevanssia ja erottuvuutta. Seuraa brändisi asemaa markkinoilla.
Kasperi Kivistö -
Brändit herättävät tunteita ja vaikuttavat aivojen valintoihin. Neuromarkkinointi paljastaa, miten aistikokemukset ohjaavat kuluttajien päätöksiä.
Vilma Henriksson -
Brändimielikuva kattaa kaiken vuorovaikutuksen yrityksen ja asiakkaan välillä. Sitä voidaankin tehokkaasti vahvistaa palvelumuotoilun menetelmien avulla.
Krista Autio -
Yrityksen kehittyessä myös brändiuudistus voi olla tarpeen ylläpitämään sen relevanssia ja erottuvuutta. Seuraa brändisi asemaa markkinoilla.
Vilma Henriksson -
Vastuullisuudesta viestiminen on tärkeämpää kuin koskaan. Lue, mitä brändit kohtaavat vastuullisuusviestinnän viidakossa & tutustu esimerkkeihin aiheesta.
Vilma Henriksson -
Vahva brändi syntyy tarkkaan mietitystä brändin rakentaminen prosessista, jossa visuaalinen ilme ja äänensävy luovat yhtenäisen ja erottuvan kokonaisuuden.
Miia Heinonen -
Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa yrityksen ja sisällöntuottajan välistä kaupallista yhteistyötä. Tarkoituksena on tavoittaa kohderyhmä vaikuttajan avulla.
Vilma Henriksson -
Konseptit kirkastavat brändin ydinviestejä ja auttavat markkinoijaa saavuttamaan tiettyjä tavoitteita. Lue blogistamme brändiä tukevista konsepteista!
Vilma Henriksson -
Brändi syntyy vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Jos kukaan ei ole koskaan kuullut brändistä, ei sitä silloin ole. Lue lisää vuorovaikutuksesta ja tunteista brändäyksessä!
Krista Autio -
Brändäyksen yhteydessä puhutaan usein tarinankerronnasta ja tarinallistamisesta. Brändin tarinallistaminen tuo strategiasi näkyväksi ja ymmärrettäväksi.