Brändimarkkinoinnin trendit 2022 – keskiössä arvot ja vastuullisuus
Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.
Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!
Krista Autio -
Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.
Krista Autio -
Visuaalinen viestintä on tärkeää brändeille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan. Visuaalinen sisältö auttaa yritystäsi erottumaan markkinointihälystä.
Salla Rahja -
Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva ja synnyttää luottamusta. Vahvasta brändistä hyötyy jokainen yritys, oli se iso tai pieni.
Katarina Laaksonen -
Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva sekä synnyttää luottamusta. Tässä blogissa kerromme miten tätä voi tehdä somen välityksellä.
Marika Luukkanen
Suomalaista brändityötä vaivaa yleisesti ottaen kohteliaisuus ja säntillisyys. Harva meistä kokee kyseisen kuvauksen negatiivisena, mutta yrityksen menestyksen kannalta se on pahimmillaan halvaannuttavaa.
Kasper Garam
Äänet vaikuttavat ihmisiin ja ostopäätöksiin monilla tavoin. Visuaalisuuden lisäksi yrityksen kannattaa brändätä itsensä myös äänien avulla. Lue lisää!
Katarina Laaksonen -
Someohjeistus auttaa yrityksen tai organisaation henkilöstöä tuottamaan brändin näköistä ja kuuloista somesisältöä. Ohjeista ainakin viestinnän äänensävy.
Kasper Garam -
Brändiä voidaan vahvistaa monin eri keinoin. Videot on yksi vaikuttavimmista medioista. Siksi video on yksi parhaista tavoista vahvistaa brändimielikuvaa.
Marika Luukkanen -
Brändäys vaatii pitkäjänteisyyttä. Tässä kirjoituksessa vastaamme kysymykseen miksi brändäisin ja miksi se on markkinoinnin ja myynnin kannalta tärkeää.