Ota yhteyttä

Google

Haluatko ottaa nämä Googlen työkalut haltuun: Google Ads ja Google Analytics?

Tällä sivulla on koottuna kaikki Kuulun vinkit Googlen työkalujen haltuunottoon: hakusanamainonta, display-mainonta, analytiikka ja muut vinkit Googlen työkaluihin. Ota Google Ads ja Analytics haltuun näillä vinkeillä.

Google

Jonna Muurinen -

Kuulutukset, osa 3: FB-, Google- ja Pinterest-uutuuksia verkkokauppiaille

Katso tai kuuntele Kuulutukset. Nyt esittelemme mm. Facebook live shopping -konseptin, Googlen ja Shopifyn yhteistyön ja Pinterestin ideapinnaukset.

Eveliina Paunonen -

Google Analytics 4 - päivityksen neljä etua - Kuulu

Uusi Google Analytics 4 tuo mukanaan useita uusia ominaisuuksia. Uudessa versiossa esimerkiksi käyttöliittymä, raportointi ja datankeruu muuttavat muotoaan.

Jonna Muurinen

Google My Business auttaa yrityksiä löytymään Googlesta

Google My Business on maksuton Googlen palvelu, joka auttaa yrityksiä löytymään Googlesta. Erityisen tärkeä My Business on paikallisille yrityksille.

Katriina Kukkula

5 vinkkiä Google Ads -hakusanamainonnan kehittämiseksi - Kuulu

Google Ads -hakusanamainonta jää helposti alkurutistuksen jälkeen pyörimään omalla painollaan. Hakumainontaa kannattaa kuitenkin kehittää aktiivisesti, jotta mainoseurosi tuottavat parhaan mahdollisen tuloksen. Tässä viisi vinkkiä, joiden avulla löydät varmasti rahanarvoisia kehityskohteita mainoskampanjoistasi!

Katriina Kukkula

Google-hakusanamainonta - Kuulu

Google mainonta on kokeilemisen arvoista, kunhan ymmärtää milloin sitä kannattaa tehdä. Jos teillä on selkeä kampanja ja laskeutumissivu, mainosta.

Jonna Muurinen

Hyödynnä Google Analytics digimarkkinoinnissasi – ilmainen digityökalu

Google Analytics on digimarkkinoijan tärkeimpiä työkaluja ja vieläpä ilmainen. 5 vinkkiä miten voit käyttää Analyticsia markkinointisi suunnitteluun.

Laura Ylitalo -

Google Analytics 4 – verkkoanalytiikan uudistus ja mitä siitä pitää tietää?

Google lanseerasi uuden version verkkosivujen seurantatyökalu Google Analyticsista. Opi, miten Google Analytics 4 vaikuttaa verkkosivujen seurantaan!

Riitta Ylilehto -

Lisää tehoa hakusanamainontaan dynaamisilla hakumainoksilla - Kuulu

Dynaamisilla mainoksilla voit tavoittaa sellaisia henkilöitä, jotka jäisivät perinteisen hakusanamainonnan ulkopuolelle ja tehostaa näin mainontaa.

Essi Aalho -

Google Ads -hakumainonnan mainostekstit – lue vinkit mainosteksteihin

Google Ads -hakumainonnan mainostekstit työstössä? Lue blogista, millainen sisältö toimii hakusanamainonnassa ja miten kirjoitat tehokkaita mainostekstejä!

Riitta Ylilehto -

Google Shopping -mainonnan aloittaminen - Kuulu

Ennen Google Shopping-mainonnan aloittamista Google tilit ja tuotesyötteet tulee laittaa kuntoon. Lue ohjeet Shopping mainonnan aloittamisesta.