}
Ota yhteyttä

Sisällöntuotanto

Kiinnostavatko sisällöntuotanto someen, blogiin ja nettisivuille?

Olemme koonneet tähän blogitekstejämme, joiden aiheina ovat kirjoittaminen, copywriting, viestintä ja sisältöjen muotoilu eri kanaviin. Nämä sopivat sinulle, olitpa sitten sisällöntuottaja, copywriter tai työskentelet muuten some-, blogi- ja nettisivusisältöjen parissa.

Sisällöntuotanto

Essi Aalho

Vinkit tehokkaaseen sähköpostimarkkinointiin - Kuulu

Sähköpostimarkkinointi on tehokas keino ohjata liikennettä verkkosivuillesi. Nappaa blogista vinkit sähköpostimarkkinointiin erityisesti sisällön osalta!

Taru Pulkkinen

TOP 5 vinkit sisältömarkkinointiin – mitä, missä ja milloin?

Sisältömarkkinointi – siinä kaiken keskiössä on asiakas. Jos et työskentelisi yrityksessäsi, seuraisitko itse verkossa sisältöjänne?

Laura Ylitalo

Kääntäminen viestinnän välineenä

Miksi on tärkeää käyttää ammattilaista käännöksiin? Kääntäjä hallitsee alan sanaston, tuntee kulttuurierot ja ymmärtää kokonaisuudet.

Essi Aalho

UX writing – mitä se on ja mitä UX writer tekee työkseen?

UX writing on kirjoittamista digitaalisiin ympäristöihin, kuten sovelluksiin ja nettisivuille. Mitä UX writing tarkoittaa ja mikä on UX writerin työtehtävä?

Katarina Laaksonen -

Yrityksen someohjeistus kertoo miten somessa viestitään - Kuulu

Someohjeistus auttaa yrityksen tai organisaation henkilöstöä tuottamaan brändin näköistä ja kuuloista somesisältöä. Ohjeista ainakin viestinnän äänensävy.

Mikael Kunnari -

Miksi ja miten tekstittää videot? - Kuulu

Miksi ja miten videoita kuuluisi tekstittää? Videoiden tekstittämiseen on olemassa useampia tekniikoita ja vaihtoehtoja, joita käymme tässä blogissa läpi.

Mari Kellokumpu -

Saavutettavuus somejulkaisuissa - Kuulu

Sisältöjen saavutettavuudessa huomioi mm. selkeäkielisyys, sisältömuotojen vaihtelu, visuaaliset elementit ja kuvien vaihtoehtoiset tekstit.

Kasper Garam -

5 syytä, miksi yrityksen kannattaa ostaa videot ammattilaiselta

Videoiden teko on nykyteknologialla aiempaa helpompaa. Joskus kännykän laatu riittää, mutta toisinaan video kannattaa tuottaa ammattilaisella. Lue, miksi!

Mari Kellokumpu -

Ideoita sisältömarkkinoinnin suunnitteluun - Kuulu

Sisältömarkkinointi on laaja käsite ja sen sisällä voi tehdä melkein mitä vain. Lue blogista, miten kannattaa suunnitella ja toteuttaa sisältöjä.

Titta Vilpa -

Hyvä verkko-otsikko houkuttaa ja koukuttaa lukijan

Laadukaskin teksti voi jäädä lukematta, jos lukija ei klikkaa otsikkoa. Näillä viidellä vinkillä teet verkko-otsikostasi houkuttelevan.