5 vinkkiä – Lisää tarjouspyyntöjä B2B-myynnille digimarkkinoinnilla - Kuulu
Blogissa 5 keskeistä keinoa, joita suosittelemme B2B-yrityksille, jotka haluavat jatkossa saada verkon kautta mieluisia tarjouspyyntöjä enemmän ja useammin.
Digimarkkinointi haltuun?
Olemme koonneet tälle sivulle kaikki Kuulun blogijutut digimarkkinoinnista: sisältömarkkinointi, markkinoinnin ulkoistus, myynnin ja markkinoinnin trendit, markkinoinnin suunnittelu ja budjetointi sekä muut digimarkkinoinnin parhaat vinkit.
Lue blogiamme ja ota digimarkkinointi haltuun!
Katriina Kukkula -
Blogissa 5 keskeistä keinoa, joita suosittelemme B2B-yrityksille, jotka haluavat jatkossa saada verkon kautta mieluisia tarjouspyyntöjä enemmän ja useammin.
Lauri Lehtonen -
Natiivimainokset näkyvät yleensä medioissa, joihin tullaan lukemaan pidempiä tekstejä. Jos aihe kiinnostaa, silmäpari tutustuu varmasti mainossisältöösi.
Lauri Lehtonen -
Natiivimainonta on mainontaa artikkelimuodossa verkkosivuston muun sisällön joukossa. Mainostila ostetaan suoraan medialta tai ohjelmallisella ostamisella.
Laura Ylitalo -
Toimiva digimarkkinoinnin mittaussuunnitelma auttaa luomaan luotettavan mittariston ja helpottaa toimenpiteiden optimointia.
Laura Virsiheimo -
Etsitkö verkkokursseja, joilla voisit päivittää tai laajentaa omaa osaamistasi? Kokosimme blogiin muutamia hyväksi havaittuja verkkokursseja. Tutustu!
Minna Asikainen -
Aloittava yritys – ovatko nämä digimarkkinoinnin kanavat hallussa? Tässä lista asioista, jotka kannattaa tehdä heti yrityksen perustamisvaiheessa.
Laura Ylitalo -
Tavoitteen asettaminen on usein vaikein osa markkinoinnin suunnittelussa. Lue erot ylätason yritystavoitteista ja kampanjatavoitteista.
Marika Luukkanen -
Luovan ja tuloksellisen markkinointiviestinnän yhdistelmä on timanttia. Sisältömarkkinointi tarvitsee sekä järkeä että tunnetta toimiakseen.
Karoliina Pirhonen -
Tässä postauksessa esitellään Kuulun Helsingin timanttinen tiimi. Mitä kaikkea vuosi Helsingissä onkaan tuonut tullessaan? Tutustu Stadin kuululaisiin!
Karoliina Pirhonen -
Yritys voi kääntää epäonnistuneen asiakaspalvelutilanteen edukseen, kun se reagoi siihen oikein. Tilanteiden käsittely sosiaalisessa mediassa on ollut pitkään esillä ja esimerkkejä niistä riittää. Lue Kuulun asiakkaan, SOL Pesulapalveluiden, esimerkillisestä tavasta reagoida epäonnistumiseensa.