Brändiuudistus osa 1. Milloin brändiuudistus on ajankohtainen?
Opi tunnistamaan, milloin on aika päivittää brändiäsi. Tämä blogi tarjoaa oivalluksia brändiuudistuksen ajankohtaisuudesta ja tarpeellisuudesta.
}
Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!
Krista Autio -
Opi tunnistamaan, milloin on aika päivittää brändiäsi. Tämä blogi tarjoaa oivalluksia brändiuudistuksen ajankohtaisuudesta ja tarpeellisuudesta.
Vilma Henriksson -
Vastuullisuudesta viestiminen on tärkeämpää kuin koskaan. Lue, mitä brändit kohtaavat vastuullisuusviestinnän viidakossa & tutustu esimerkkeihin aiheesta.
Vilma Henriksson -
Mistä elementeistä vahva brändi koostuu? Tutustu kuuden kohdan tehtävälistaamme brändinrakentajille.
Miia Heinonen -
Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa yrityksen ja sisällöntuottajan välistä kaupallista yhteistyötä. Tarkoituksena on tavoittaa kohderyhmä vaikuttajan avulla.
Vilma Henriksson -
Konseptit kirkastavat brändin ydinviestejä ja auttavat markkinoijaa saavuttamaan tiettyjä tavoitteita. Lue blogistamme brändiä tukevista konsepteista!
Vilma Henriksson -
Brändi syntyy vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Jos kukaan ei ole koskaan kuullut brändistä, ei sitä silloin ole. Lue lisää vuorovaikutuksesta ja tunteista brändäyksessä!
Krista Autio -
Brändäyksen yhteydessä puhutaan usein tarinankerronnasta ja tarinallistamisesta. Brändin tarinallistaminen tuo strategiasi näkyväksi ja ymmärrettäväksi.
Krista Autio -
Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.
Krista Autio -
Visuaalinen viestintä on tärkeää brändeille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan. Visuaalinen sisältö auttaa yritystäsi erottumaan markkinointihälystä.
Salla Rahja -
Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva ja synnyttää luottamusta. Vahvasta brändistä hyötyy jokainen yritys, oli se iso tai pieni.