}
Ota yhteyttä

Brändäys

Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!

Brändäys
Vastuullisuusviestintä

Vilma Henriksson -

Vastuullisuusviestintä

Vastuullisuudesta viestiminen on tärkeämpää kuin koskaan. Lue, mitä brändit kohtaavat vastuullisuusviestinnän viidakossa & tutustu esimerkkeihin aiheesta.

Vilma Henriksson -

Kuinka luodaan vahva brändi? 6+1 tehtävää brändinrakentajille

Mistä elementeistä vahva brändi koostuu? Tutustu kuuden kohdan tehtävälistaamme brändinrakentajille.

Miia Heinonen -

Mitä on vaikuttajamarkkinointi ja miksi sitä kannattaa hyödyntää

Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa yrityksen ja sisällöntuottajan välistä kaupallista yhteistyötä. Tarkoituksena on tavoittaa kohderyhmä vaikuttajan avulla.

Vilma Henriksson -

Brändiä tukeva konseptointi

Konseptit kirkastavat brändin ydinviestejä ja auttavat markkinoijaa saavuttamaan tiettyjä tavoitteita. Lue blogistamme brändiä tukevista konsepteista!

Vilma Henriksson -

Brändi ja vuorovaikutus – 5 syytä miksi brändin kannattaa keskustella asiakkaidensa kanssa - Kuulu

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Jos kukaan ei ole koskaan kuullut brändistä, ei sitä silloin ole. Lue lisää vuorovaikutuksesta ja tunteista brändäyksessä!

Krista Autio -

Brändin tarinallistaminen – luo tarinoita, jotka halutaan jakaa

Brändäyksen yhteydessä puhutaan usein tarinankerronnasta ja tarinallistamisesta. Brändin tarinallistaminen tuo strategiasi näkyväksi ja ymmärrettäväksi.

Krista Autio -

Brändimarkkinoinnin trendit 2022 – keskiössä arvot ja vastuullisuus

Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.

Krista Autio -

Visuaalinen viestintä – vahvista brändisi tunnettuutta

Visuaalinen viestintä on tärkeää brändeille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan. Visuaalinen sisältö auttaa yritystäsi erottumaan markkinointihälystä.

Salla Rahja -

Kannattaako pienen yrityksen panostaa brändäykseen? - Kuulu

Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva ja synnyttää luottamusta. Vahvasta brändistä hyötyy jokainen yritys, oli se iso tai pieni.

brändityö

Katarina Laaksonen -

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa - Kuulu

Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva sekä synnyttää luottamusta. Tässä blogissa kerromme miten tätä voi tehdä somen välityksellä.