}
Ota yhteyttä

Brändäys

Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!

Brändäys
Neuromarkkinoinnin voima: Miten aivomme vaikuttavat brändivalintoihin?

Kasperi Kivistö -

Neuromarkkinoinnin voima: Miten aivomme vaikuttavat brändivalintoihin?

Brändit herättävät tunteita ja vaikuttavat aivojen valintoihin. Neuromarkkinointi paljastaa, miten aistikokemukset ohjaavat kuluttajien päätöksiä.

Brändin vahvistaminen  palvelumuotoilun metodeilla

Vilma Henriksson -

Brändin vahvistaminen palvelumuotoilun metodeilla + 5 vinkkiä työpajatyöskentelyyn

Brändimielikuva kattaa kaiken vuorovaikutuksen yrityksen ja asiakkaan välillä. Sitä voidaankin tehokkaasti vahvistaa palvelumuotoilun menetelmien avulla.

brandiuudistus

Krista Autio -

Brändiuudistus – milloin brändiuudistus on ajankohtainen?

Yrityksen kehittyessä myös brändiuudistus voi olla tarpeen ylläpitämään sen relevanssia ja erottuvuutta. Seuraa brändisi asemaa markkinoilla.

Vastuullisuusviestintä

Vilma Henriksson -

Vastuullisuusviestintä

Vastuullisuudesta viestiminen on tärkeämpää kuin koskaan. Lue, mitä brändit kohtaavat vastuullisuusviestinnän viidakossa & tutustu esimerkkeihin aiheesta.

Brändin rakentaminen

Vilma Henriksson -

Brändin rakentaminen – vahva brändi 7+1 vinkin avulla

Vahva brändi syntyy tarkkaan mietitystä brändin rakentaminen prosessista, jossa visuaalinen ilme ja äänensävy luovat yhtenäisen ja erottuvan kokonaisuuden.

Miia Heinonen -

Mitä on vaikuttajamarkkinointi ja miksi sitä kannattaa hyödyntää

Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa yrityksen ja sisällöntuottajan välistä kaupallista yhteistyötä. Tarkoituksena on tavoittaa kohderyhmä vaikuttajan avulla.

Vilma Henriksson -

Brändiä tukeva konseptointi

Konseptit kirkastavat brändin ydinviestejä ja auttavat markkinoijaa saavuttamaan tiettyjä tavoitteita. Lue blogistamme brändiä tukevista konsepteista!

Vilma Henriksson -

Brändi ja vuorovaikutus – 5 syytä miksi brändin kannattaa keskustella asiakkaidensa kanssa - Kuulu

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Jos kukaan ei ole koskaan kuullut brändistä, ei sitä silloin ole. Lue lisää vuorovaikutuksesta ja tunteista brändäyksessä!

Krista Autio -

Brändin tarinallistaminen – luo tarinoita, jotka halutaan jakaa

Brändäyksen yhteydessä puhutaan usein tarinankerronnasta ja tarinallistamisesta. Brändin tarinallistaminen tuo strategiasi näkyväksi ja ymmärrettäväksi.

Krista Autio -

Brändimarkkinoinnin trendit 2022 – keskiössä arvot ja vastuullisuus

Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.