Ota yhteyttä

Brändäys

Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!

Brändäys

Vilma Henriksson -

Brändi ja vuorovaikutus – 5 syytä miksi brändin kannattaa keskustella asiakkaidensa kanssa - Kuulu

Brändi syntyy vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Jos kukaan ei ole koskaan kuullut brändistä, ei brändiä silloin ole. Ilman vuorovaikutusta ei brändiä ole.

Krista Autio -

Brändin tarinallistaminen – luo tarinoita, jotka halutaan jakaa

Brändäyksen yhteydessä puhutaan usein tarinankerronnasta ja tarinallistamisesta. Brändin tarinallistaminen tuo strategiasi näkyväksi ja ymmärrettäväksi.

Krista Autio -

Brändimarkkinoinnin trendit 2022 – keskiössä arvot ja vastuullisuus

Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.

Krista Autio -

Visuaalinen viestintä – vahvista brändisi tunnettuutta

Visuaalinen viestintä on tärkeää brändeille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan. Visuaalinen sisältö auttaa yritystäsi erottumaan markkinointihälystä.

Salla Rahja -

Kannattaako pienen yrityksen panostaa brändäykseen? - Kuulu

Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva ja synnyttää luottamusta. Vahvasta brändistä hyötyy jokainen yritys, oli se iso tai pieni.

Katarina Laaksonen -

Brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa - Kuulu

Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva sekä synnyttää luottamusta. Tässä blogissa kerromme miten tätä voi tehdä somen välityksellä?

Marika Luukkanen

Brändäys. Hengitysharjoituksia suomalaisille brändeille

Suomalaista brändityötä vaivaa yleisesti ottaen kohteliaisuus ja säntillisyys. Harva meistä kokee kyseisen kuvauksen negatiivisena, mutta yrityksen menestyksen kannalta se on pahimmillaan halvaannuttavaa.

Kasper Garam

Brändin äänensävy – miltä brändi kuulostaa ja mitä merkitystä sillä on?

Äänet vaikuttavat ihmisiin ja ostopäätöksiin monilla tavoin. Visuaalisuuden lisäksi yrityksen kannattaa brändätä itsensä myös äänien avulla. Lue lisää!

Katarina Laaksonen -

Yrityksen someohjeistus kertoo miten somessa viestitään - Kuulu

Someohjeistus auttaa yrityksen tai organisaation henkilöstöä tuottamaan brändin näköistä ja kuuloista somesisältöä. Ohjeista ainakin viestinnän äänensävy.

Kasper Garam -

Näin luot toimivan brändivideon - Kuulu

Brändiä voidaan vahvistaa monin eri keinoin. Videot on yksi vaikuttavimmista medioista. Siksi video on yksi parhaista tavoista vahvistaa brändimielikuvaa.