
Kuinka luodaan vahva brändi? 6+1 tehtävää brändinrakentajille
Mistä elementeistä vahva brändi koostuu? Tutustu kuuden kohdan tehtävälistaamme brändinrakentajille.
Kokosimme kaikki brändäykseen liittyvät artikkelimme yhdelle sivulle, olkaa hyvä!
Vilma Henriksson -
Mistä elementeistä vahva brändi koostuu? Tutustu kuuden kohdan tehtävälistaamme brändinrakentajille.
Miia Heinonen -
Vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa yrityksen ja sisällöntuottajan välistä kaupallista yhteistyötä. Tarkoituksena on tavoittaa kohderyhmä vaikuttajan avulla.
Vilma Henriksson -
Konseptit kirkastavat brändin ydinviestejä ja auttavat markkinoijaa saavuttamaan tiettyjä tavoitteita. Lue blogistamme brändiä tukevista konsepteista!
Vilma Henriksson -
Brändi syntyy vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Jos kukaan ei ole koskaan kuullut brändistä, ei sitä silloin ole. Lue lisää vuorovaikutuksesta ja tunteista brändäyksessä!
Krista Autio -
Brändäyksen yhteydessä puhutaan usein tarinankerronnasta ja tarinallistamisesta. Brändin tarinallistaminen tuo strategiasi näkyväksi ja ymmärrettäväksi.
Krista Autio -
Lue blogistamme, mitä menestyvän brändin kannattaa brändinrakennuksessaan huomioida vuonna 2022. Esim. vaikuttajamarkkinointi, videot ja arvopohjaisuus.
Krista Autio -
Visuaalinen viestintä on tärkeää brändeille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan. Visuaalinen sisältö auttaa yritystäsi erottumaan markkinointihälystä.
Salla Rahja -
Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva ja synnyttää luottamusta. Vahvasta brändistä hyötyy jokainen yritys, oli se iso tai pieni.
Katarina Laaksonen -
Brändillä on kaksi päätehtävää – tehdä yrityksestä erottuva sekä synnyttää luottamusta. Tässä blogissa kerromme miten tätä voi tehdä somen välityksellä.
Marika Luukkanen
Suomalaista brändityötä vaivaa yleisesti ottaen kohteliaisuus ja säntillisyys. Harva meistä kokee kyseisen kuvauksen negatiivisena, mutta yrityksen menestyksen kannalta se on pahimmillaan halvaannuttavaa.