}
Ota yhteyttä

Tekoäly

Tälle sivulle olemme keränneet tekoälyn käyttöön liittyviä kirjoituksiamme. Tekoälyn avulla voidaan automatisoida ja tehostaa markkinointitoimenpiteitä. ChatGpt, Bing ja Midjourney ovat muutamia työkaluja, jotka voivat tukea tekoälyn käyttöä markkinoinnissa.

ChatGpt tarjoaa älykästä chatbot-tekniikkaa, joka voi parantaa asiakaspalvelua ja personoida viestintää. Bing on hakukone, joka hyödyntää tekoälyä tarjotessaan tarkkoja ja kohdennettuja mainoksia. Midjourney puolestaan on visuaalisen markkinoinnin työkalu, jolla luodaan esimerkiksi upeita tuotekuvia tyhjästä! Lue erilaisista näkökulmista ja nappaa vinkit talteen.
Tekoäly-aiheiset blogitekstit

Mikael Kunnari -

Photoshopin tekoäly murskaa kuvankäsittelyn rajat

Tekoälytyökalut Photoshopissa mullistavat kuvankäsittelyn! Tutustu hyödyllisiin uudistuksiin blogimme esimerkkien avulla.

Markkinointisuunnitelma ChatGPTn avulla

Jonna Muurinen -

Markkinointisuunnitelma ChatGPT:n avulla

Näin suunnittelet ChatGPT:n avulla yritykselle markkinointisuunnitelman sisältöineen kaikkineen. Case esimerkkinä ravintovalmennusyritys.

Sami Harjunen -

Midjourney: tekoäly luovana kaverina videokuvausten esituotannossa

Tekoäly on nopea, monipuolinen ja luovuutta ruokkiva suunnittelutyökalu kuvatuotannossa. Esimerkki Midjourneyn hyödyntämisestä videon esituotannossa.

Canvan tekoälyominaisuudet sisällöntuotannossa ja kuvankäsittelyssä

Jonna Muurinen -

Canvan tekoälyominaisuudet sisällöntuotannossa ja kuvankäsittelyssä

Kuvankäsittelytyökalu Canva on uudistunut tekoälyominaisuuksien myötä. Lue ja katso videoilta, kuinka luot tekstiä, esityksiä ja kuvia tekoälyn avulla.

Tuomas Hautamäki -

Tekoäly visuaalisessa markkinoinnissa – case Midjourney

Hyödynnä tekoälyä brändin visuaalisen ilmeen ylläpidossa. Tutustu Midjourneyn tarjoamiin mahdollisuuksiin markkinoinnissa ja graafisessa suunnittelussa.

Jonna Muurinen -

Tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa

Näin tekoäly auttaa markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa. Lue myös mitä ihmiset pitävät tekoälyn suurimpana uhkana ja mahdollisuutena.

5 syytä, miksi videon käyttö on tekoälyaikana tärkeämpää kuin koskaan ennen

Patrik Andsten -

5 syytä, miksi videon käyttö on tekoälyaikana tärkeämpää kuin koskaan ennen

Tekoälyn tuottaman sisällön yleistyessä, on entistä tärkeämpää luoda inhimillistä ja personoitua sisältöä, joka resonoi kohdeyleisösi kanssa.

Tuomas Hautamäki -

AI – visuaalinen vallankumous

Kuvanmuokkaus on ollut arkipäivää jo vuosikymmeniä ja seuraava askel tällä tiellä on tekoäly, joka voi luoda kuvia näennäisesti tyhjästä.